1 år och 4 månader

Alltså, kan min unge sluta växa nu?! Nu säger han småord (som man ibland får gissa sig fram vad de betyder) och har blivit en egen liten människa med en superstark personlighet. När man till exempel inte gör som han vill så stampar han bestämt i backen och ger en arg blick. Ibland åker även fingret upp (för det vet han ju att det betyder ajaj!)
Jag har ju ett väldigt bekvämt arbetsschema just nu, jobbar endast 2 dagar i veckan. De dagar jag jobbar är Elias pappaledig. Men snart är det slut på det roliga, för 15 augusti börjar William på dagis (eller förskola, som man säger idag.. Fast jag säger ändå dagis). Känslorna är lite blandade. Han kommer säkert tycka att det är jättekul, och få massa nya kompisar. Men jag kommer antagligen stå runt husknuten och böla, min lilla stora bebis!

- Vardagligheter - | |
Upp