<3

Du är den enda jag tänker på, och även fast jag vet att det inte går 
så slår jag ditt nummer, vill ringa ändå, vet inte varför men gör bara så
Inbillar mig att du finns kvar, om jag blundar och väntar ett tag 
kanske jag vaknar och du är tillbaks 
Så kan vi mötas och prata igen, ta upp där vi slutade sist, 
Så att det känns som att inget har hänt
Sanningen är att du är borta föralltid, och jag ber att vi ses igen
Tills dess ska jag hålla mig stark, och bära dig med mig överallt
Kan sakna småsaker, sånt man tar för givet, 
Och när man inte har kvar det vill man ha det hela tiden. 
Men jag vet att du hör mig nu, jag kan känna din energi, 
Även om du inte rör mig så är det som du är brevid. 
Så svårt att acceptera men vi ska fortsätta att leva, 
och minnas dig som en vinnare, som aldrig nånsin blev besegrad
Vi ska få nya perspektiv, vi ska värdera all vår tid 
för inga kronor här i världen kan köpa tillbaka liv.
Vill att det blir som vanligt, utan dig känner jag mig trasig.
Du lever inom mig, och det kan ingen ta ifrån mig.




- Vardagligheter - | |
#1 - - Anonym:

❤️❤️❤️🙏

Upp