23 december

Imorgon är det julafton. Känns ganska konstigt, med tanke på att det är typ 8 grader varmt ute. 

Ikväll har vi, enligt tradition, spelat Bingolotto. Och vi vann inte en endaste krona, även det också enligt tradition. Men det är mysigt ändå tycker jag, det ger lite julstämning. Det kan ju behövas, när det känns mer som midsommar än som jul ute. 
William har varit jätteledsen och trött hela dagen. Tyckte att han kändes väldigt varm, så tog tempen - den visade 39,2. Min lilla bebis. Första gången han är sjuk, så man ska väll ändå vara "glad" att han klarat sig så pass länge. Typiskt att han ska bli det lagom till jul bara. Han fick en alvedon och blev lite piggare mot kvällen. Nu sover han som en stock. Hoppas han mår bättre imorgon, mitt lilla hjärta. 

Idag har jag tänkt väldigt mycket på Caroline. Det var den 23e december förra året vi fick beskedet att hon hade cancer. Det fanns inte någonstans i min värld att vi skulle sitta här, ett år senare, utan henne. Det gör så ont i mitt hjärta att hon inte fick ta del av sin dotters första jul, få mysa med sin lilla familj, precis som jag får. 
Tänker så mycket på din familj Caroline, sänder dom all styrka och kärlek!
Älskade Caroline, du finns med oss i våra hjärtan, hela tiden. Du fattas oss, något otroligt. ❤



| |
Upp