Oh no!


Nu gäller det att passa på och njuta av värmen kära vänner, för i helgen blir det både kallt och ruggigt.
Fram med vinterjackan, ännu en gång. :/







- Vardagligheter - | |
#1 - - Natahlie:

Men fy.. Undrar hur vi får det. Vill INTE! Puss

#2 - - Natahlie:

Men fy.. Undrar hur vi får det. Vill INTE! Puss

#3 - - Natahlie:

Vadå? Den stämmer ju in såbra på mig så såklart jag tar den.

Du snodde den ju först från någon annan fisan där. HAHA! ;P

#4 - - Natahlie:

Hallå.. har du 2 bloggar på din blogg? Fattar inte varför det står att man hittar 2 bloggar på sin blogg på bloglovin? När jag söker på min blogg så står det att det finns två bloggar på min blogg?



Haha. Fattar du? ;) Sökte på din med nu o då står det att man hittar två bloggar fast att det bara är den här som jag söker på som visas? Undrar bara om det är därför det står två?

Upp